Nervevrak!

Når man har 6 timer kjørevei til en avtale man gruer seg til får man god tid til og la tankene kverne og jeg kjenner at for hver eneste mil blir nervene bare mer og mer tynnslitte 😀

Jeg gruer meg til at noen skal ta på ryggen, jeg gruer meg til og få timen til operasjon og jeg gruer meg rett og slett til det hele. Jeg har gledet meg til og få dette overstått men har utsatt det i ett helt år og har klart og holde tankene på avstand, nå står jeg rett foran det og er livredd.

Den eneste operasjonen jeg har hatt er når jeg fikk inn disse platene og da ba jeg på mine knær om og få den, etter 3 dager stiv i en seng med knekt rygg. Aldri hadde jeg trodd jeg måtte igjennom noe slikt men veien til rusfrihet var lengre for meg denne gangen. 💔

Klart vet jeg at alt vil gå fint men akkurat nå vrenger magen seg og jeg er ikke alltid like tøff som jeg gir meg ut som og være 😀 kryss fingrene for meg i dag og send meg gode vibber ❤️

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg