Nervepirrende helg i vente!

Reklame | Ellos.no

Det er snart helg og jeg skal fokusere 100% på lappen denne helgen, og skal lærekjøre på Eid masse for å finne alle de lure veiene jeg ikke vet om, og satser på å være klar den dagen jeg skal kjøre opp.

Med den nye tankegangen min, gjør det ikke noe og det er ikke verdens undergang om jeg stryker og jeg slapper mer av når det gjelder oppkjøring enn da jeg tok teorien. Det eneste jeg taper om det går rett vest er penger og ikke ansikt 🙂 

Helgene er så anderledes nå enn før, og nå er det noe jeg ser frem til. Helg betyr at min kjære har fri og vi har tid til de tingene som blir utsatt og ikke prioritert i ukene, det er tid for å kose seg litt ekstra og vi går gjerne ut en tur for å sosialisere oss. Jeg får også som regel telefon ifra Bakeriet, og får runden rundt og dele ut, og det gir en liten helgefølelse hele den pakka.

Før fant jeg helgefølelsen i 6-packningene som ble kjøpt inn, og nå finner jeg denne følelsen i alle tingene vi får oppleve sammen med dem vi er glade i, og vi får med oss de fleste tingene som skjer rundt omkring her, omstendighetene tatt i betraktning. Og jeg gleder meg masse til dette corona forsvinner og gir oss fred, slik at vi kan leve som vi ønsker og være i nærheten av dem vi savner.

Verden er en rar plass å være nå, og alt er så anderledes! Vi fikk noen uker der alt virket normalt igjen, men så ble bygda rammet av utbrudd av dette viruset, og ingen visste noe. Denne usikkerheten merker man i gatebildet, og atter igjen har vi gått inni en dvale, der vi bare venter på informasjon og krysser alle fingre og tær for at ikke flere blir rammet. Avtalene hoper seg opp fremover, så jeg håper at ikke alt blir stengt av igjen, og at viruset dabbet ut og dør. Jeg har fått slik smaken på dette normale voksenlivet som jeg er sulten på og ønsker mer av 🙂 

Jeg håper alle krysser alle fingre for meg slik at jeg får bestått og endelig kan føre bilen aleine og ansvarlig videre! <3 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler videre til leserene mine! Jeg finner masse billig og fine klær der inne, og det passer lommeboken min utmerket 😉

Kari Traa//Kari Traa//Kari Traa//Kari Traa Nora Singlet//Kari Traa//Kari Traa

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg