Nei! Nei! NEI! Ikke reprise! Vær så snill!

Herrelighet!😬

 

Klokka 06.16 våknet jeg med ett brak! 16 minutter etter jeg pleier, 14 minutter før vi skulle være i bilen og klar! 😳 Jeg kan love dere at det kom noen gloser jeg ikke tenker og repetere her 🤭

 

Jeg prøver å riste av meg starten på dagen  og har brukt timen i bil på og gire meg opp med god musikk og positive tanker ❤️ Innvendig er jeg opprevet av nervøse nerver og en kropp som vet hva som er på gang 😂

Jeg håper at starten på dagen ikke tyder på at vi skal ta en reprise på gårsdagen, det trenger jeg virkelig ikke nå! 🤭😂

 

Klar eller ei, nå må jeg bare hoppe i det og satse på og lande på begge føtter 🤭

 

🤞🤞🤞

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg