Når menn blir syke!

Når jeg som kvinne blir syk blir jeg “normalt syk” og thats it! jeg sover feberen bort og svetter ut jævelskapen, og blir ferdig med det, men nå når jeg har en mann i huset som er syk så merker jeg tydelige forskjeller mellom menn og kvinner. Min mann er ellers veldig lite krevende og det er ikke mye syt og klag ifra han, men nå når han er syk så hører jeg ikke annet enn okkene og stønnene hans, han ber meg om å klø han på foten, hente kakao til han og styre og stelle slik at han skal ha det fint, og jeg holder på å le meg ihjel! herregud så dårlige disse mennene blir iforhold til oss kvinner og jeg tenker det er en fordel at det faktisk er vi kvinner som bærer frem barn og føder dem, menn hadde faktisk ikke greid det! sorry! 

Vi har i hele dag ventet i en slags kø på legevakttelefonen, og har ennå ikke blitt oppringt for videre informasjon, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det 🙂 Jeg håpte på at vi fikk denne testen overstått for tanken på å sitte i karantene og være fullstendig avskjermet fra omverdenen frister ikke! det kribler i kroppen etter å komme igang med dette året, og å måtte vente enda lenger er en tanke som byr meg imot. Denne dagen har blitt tilbringt foran tven mens jeg springer for min kjære og prøver å gjøre min plikt som partner til en sjukling. Bare det beste er godt nok. 

Det er ingenting som tyder på at det er lørdag i dag! på bordet står antibac og nesespray med menthol 🙂 skål folkens! 

Jeg tok meg en liten kjøretur tidligere i dag og fikk tatt noen blinkskudd, en liten pause ifra stua her for å hente mat, det gjor susen! her er bildene!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg