Når barna våre får svi

God morgen venner og velkommen onsdag dagen før den store dagen!🤭

Fagdag venter med massevis av timer på baken og følge med på ett meget spennende tema!❤️

Det finnes mange barn der ute som også er pårørende og det er viktig at når uhellet er ute blir også dem inkludert og sett. Jeg håper dagen fyller meg med mange tanker å tenke videre på!❤️

Jeg aner ikke hva denne dagen bringer eller hva den vil inneholde men jeg gleder meg til og finne det ut. Det privilegiet det er å kunne glede seg til hver eneste dag, sett bort ifra søvnen som virkelig svikter meg for tiden kunne det vært verre.😁

Akkurat nå får eksamen være eksamen! nå skal jeg koble ut med noe helt annet og ikke tenke på den før jeg kommer hjem i dag. Dette blir spennende! ❤️

Ha en superduper start på onsdagen venner 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg