Mor til evig tid

For bare en dag ønsker jeg og kunne leve på denne boblen, av ekstatisk lykkerus. For bare en eneste dag ønsker jeg å føle at livet er fullstendig komplett. Jeg har aldri vært mer lykkeligere enn jeg er akkurat nå, og da overdriver jeg ikke.❤️

Jeg har fått møtt barna mine i dag og fått ha dem nær meg på min hjemmebane, der jeg har kontrollen. Jeg har fått studere dem på nærthold og fått høre stemmene deres, jeg har fått se de ulike føflekkene i ansiktet deres og de vakre smilene, jeg har fått sett likhetene mellom oss og fregnene som kommer frem om sommeren. ❤️

Alle disse tingene som binder oss sammen fordi vi er i biologisk familie, jeg er moren deres til evig tid.❤️

Ikke bare er det utseende på disse to skapningene som viser likhetene men også faktene, disse faktene som bare er våres, disse tingene ingen kan ta fra oss uansett hvilken avstand dem putter imellom oss, dette båndet vi har skapt helt ifra dem lå i magen min og den første gangen vi så hverandre i øynene.❤️

Disse følelsene som bare en mor som har bært barnet sitt kan føle, og alle disse tingene jeg har prøvd og ruse bort. Jeg har rett og slett beskyttet meg selv og prøvd og ikke la mine barn komme for nærme, plutselig kan jeg ikke få dem nærme nok og jeg er ikke lenger redd for og svikte dem, jeg vet jeg er god nok på tross av at jeg mistet dem til barnevernet fordi jeg selv fikk problemer med rusens makt. 💔

Jeg har elsket dem ifra første sekund, idet jeg oppdaget at dem var der inne i magen, jeg forsøkte og gjøre mitt beste men det var ikke godt nok. Jeg var bare 15år gammel og ante ingenting om voksenlivet, jeg ante ikke hva jeg gjorde den gangen.❤️

Jeg elsker barna mine like intenst og sterkt, og det vil jeg alltid gjøre uansett. Jeg er mor på avstand, men allikevel en mor til evig tid. ❤️

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg