Mor til en 14åring i dag!

Åååhei! hvor disse årene går og i dag er Christer 14år! 

Jeg kan faktisk ikke fatte at sønnen min er 14år gammel i dag, og at det er 14år siden jeg først fikk holde han etter ett turbulent svangerskap. Jeg trodde nemlig at vi hadde mistet han da jeg startet og blø kraftig i uke 7, ja jeg gikk faktisk ett helt døgn før jeg fikk komme inn til ultralyd og legene sa jeg mest trolig hadde mistet barnet mitt. Opp på skjermen kom ett dunkende hjerte og jeg måtte spørre legen flere ganger om barnet levde…. Svaret jeg fikk var “det er ett dunkende hjerte, så barnet lever”. Jeg husker jeg ikke trodde legen, fordi jeg i ett helt døgn hadde trodd at babyen min var død og jeg startet og hylgrine da det gikk opp for meg. 

Barna mine fikk en hard start og Christer var bare 8mnd da han ble tvangsplassert bort ifra meg etter en urettferdig rettsak. Jeg sier ikke at det var feil avgjørelse, overhode ikke men ifra den dagen mistet vi hverandre på morogbarn-vis. Jeg husker de første gangene jeg måtte besøke dem i fosterhjemmene og han gråt når jeg kom og når jeg gikk var det fullstendig kaos. Han sluttet etterhvert og reagere på denne måten og smeltet fort inni familien han fikk. Jeg er evig takknemlig for den oppveksten han har fått når jeg selv ikke kunne være der.

Siden den gang har jeg fått æren av og besøke gutten min i ett nytt hjem og i en ny familie. Vi har etablert ett trygt og godt forhold til hverandre på tross av avstanden mellom oss, man kan flytte barna mine til Kina men aldri klare og bryte disse blodsbåndene mellom oss. Jeg er mor i hjertet, det er jeg som har født dette barnet og har elsket han siden jeg visste jeg var gravid, ingen kan fylle min plass uansett, og i dag er jeg mor på avstand til en gutt på 14år! 

I dag skal jeg feire bursdag på avstand som jeg alltid har gjort, det føles rart å si at jeg aldri har ordnet istand en eneste bursdag for sønnen min, og sannheten er at jeg ikke har så dårlig sanvittighet for min eldste fordi jeg virkelig ga henne en god start, han derimot fikk ikke denne gode starten på livet hos meg og det gjør noe med forholdet. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg