Monica multitasking Vederhus

I dag tidlig var jeg neimen ikke høy i hatten folkens!🤭😅

 

Jeg såg litt mørkt på denne første dagen i uka må jeg ærlig innrømme, litt sliten og trøtt og mest av alt hadde jeg bare lyst å forbli under dyna.😅

 

Formen har komt seg utover dagen og dagen i dag har vært en dag for multitasking på høyt nivå!😁

 

Først holdt jeg åpent Stova i to timer for så og spurte hjem igjen for undervisning imens jeg har rydda kåken våres. Med høy lyd på pc’en klarte jeg og gjøre begge deler på samme tid.🤭

 

Jeg har også fått to bøker levert på døra som jeg må ha til den siste eksamen av dem hele 5. Nå gjenstår bare to stk, så er jeg faktisk helt ferdig med dette studiet som har krevd mer en jeg kunne forestille meg på forhånd.❤️

 

Rett etter undervisning gikk turen til tannlegen og jeg som har hatt tannlegeskrekk hele mitt liv gledet meg faktisk til og få sjekket munnen og få stelt den litt 🤭

Rart hvordan ting kan snu, bare ved tankekraft og en positiv innstilling til de langvarige godene ved å utsette seg for tortur. 😅

Nå må jeg hente bilen min som er parkert i sentrum og plutselig er Sebastian hjemme og alle dagens gjøremål gjort! 😳 I dag har det gått radig unna! 🤭 veldig fornøgd med og slippe og være livredd tannlegen min, veldig glad for alt jeg har fått gjort i dag men nå kjenner jeg at sofaen hjemme skriker etter meg 😅🤭 på tide og komme seg hjem ❤️

 

 

De nye skoa mine til 100kr 😁

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg