MØKKASTART på uka!

Jeg som har delt alle aspekter av livet mitt for “hele verden” her inne helt siden jeg sluttet og ruse meg, jeg som har brukt dette som terapi og til og “rydde opp” sitter nå i den hendige situasjon at jeg faktisk ikke kan dele ett stort personlig problem vi står ovenfor og det føles tungt.😳 Jeg tar meg selv i å sitte og dele innlegg og tenke at det er andre ting jeg heller skulle delt, jeg føler meg faktisk falsk når jeg unngår og fortelle om tingene som skjer i livet men slik må det bli denne gangen.

 

Jeg har sovet elendig i natt og har hatt den tyngste mandagen på lenge! nå ser jeg bare frem til og hente meg innigjen her hjemme og prøve og være i bedre form i morgen. Det er vanskelig og være meg akkurat nå. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Ikke nødvendig med dårlig samvittighet, du skylder ikke oss lesere noe som helst. 🙂 Håper det ordner seg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg