Mitt barndoms paradis!

Ingen andre steder fremkaller disse følelsene, det var her livet startet og de gode minnene ifra barndommen der jeg tok føttene mine inntil bestemor da vi delte seng på ett iskaldt loft, jeg brydde meg ikke fordi bestemor var varm og god.

Det var her bestefar lovde meg at jeg skulle få med meg ett lam hjem i leiligheten jeg og mamma leigde, sorgen var stor den dagen jeg måtte reise ifra lammet som jeg oppriktig på barns vis trodde jeg skulle få med meg.

Det var på dette stedet verden var ett vakkert sted og være og hele planeten var laget av skumgummi og ingen ondskap fantes.

Naiviteten som barn har og denne ekstreme lykken over og være fri for bekymringer slik barn skal være.

Det er på dette stedet jeg tenker over hvor det gikk feil for meg fordi jeg var egentlig ett lykkelig barn.

Jeg har så mange gode minner på denne gården der jeg vokste opp, hadde slåtten ilag med gjengen og virkelig var en familie sammen. Dette er mitt barndoms paradis og fremkaller mange mange gode følelser ifra en trygg tid der livet var veldig enkelt og greit. Jeg er glad jeg ikke visste hvordan livet ville bli 🙂 men er veldig glad for det mennesket jeg har blitt.

Vi har hatt en kjempefin feiring i dag sammen med familien, slik den skal være. <3 jeg legger meg med kjærlighet i hjertet. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. For et vakkert sted og fine ord, tok meg rett tilbake til trygge og gode ferier hos bestemor og bestefar 🙂 Heldige du som kunne feire din bestemor <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg