Mistet fullstendig bakkekontakten

I dag er jeg ikke nedpå overhode! jeg svever og eier ikke bakkekontakt, jeg er ikke typen til og bli høy på meg selv men pur lykke over egne prestasjoner kan jeg føle på! jeg er heller ikke typen til og føle meg stolt men veldig veldig takknemlig.

Dagen har blitt brukt til og stå i kø og du vet at du er lykkelig og tilfreds når å stå i kø i en evighet bare for og komme seg fra A til B faktisk ikke gjør deg noe som helst, i dag følte jeg ingen irritasjon. 

 

Jeg har kjørt pappa rundt på handel og hentet mamma på jobb. En helt vanlig dag i tilværelsen og jeg GLEDER meg til og gjøre helt andre ting om ikke så veldig lenge.

Tanken på og ha noe å gå til, ett arbeide med betydning der jeg kan bruke meg selv og den dyrekjøpte erfaringen jeg har til og hjelpe andre føles helt VANVITTIG! jeg er en av de heldige, en av dem som vinner i livet og som klarer og stable seg på beina igjen, det er noe jeg aldri kommer til og ta for gitt… 

Jeg håper virkelig at dette kan vise noen andre der ute at det faktisk nytter! at å sette seg små mål fremover og strekke seg etter dem faktisk gir resultater og når jeg som var tung rusmisbruker klarer og gjøre dette iløpet av under 2år så kan faktisk alle andre også klare og oppnå akkurat det dem ønsker så lenge man er villig til og jobbe dritten utav seg og gjøre det som trengs.

 

Aldri undervurder deg selv! 

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Neida du har nok ikke mistet bakkekontakt.Det er du alt for ærlig til det du vet at livet ikke sklir av seg selv men du må holde i tømmeret.
      Lykke til jeg unner deg karriere omvender prat du får tid til å skrive memoarer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg