Mindre blogg bedre liv?

Jeg er ikke like ihuga etter å blogge etter at jeg ble blokkert og jeg mister mesteparten av leserene mine, jeg har faktisk fått det litt oppi halsen og har tatt meg en liten tenkepause. Jeg slutter aldri og blogge, jeg får så mange psykiske fordeler ved å dele, men Facebook har rett og slett gitt meg en gylden mulighet til å ta meg en liten timeout til og nyte det jeg har oppnådd her i livet. I dag har jeg hatt en helt magisk dag, der jeg har bare vært meg selv uten dette higet etter å oppdatere bloggen, for det har faktisk blitt en del av hverdagen og sette seg ned og blogge 4 ganger for dag, det er som en liten jobb og tar enormt med tid. Jeg kjenner at det faktisk har vært litt godt og bare nyte denne søndagen sammen med min kjære uten å ha dette i bakhodet og vi har fått gjort masse som vi har utsatt i en evighet. 

I den hektiske hverdagen vi har preges leiligheten og ikke minst bilen av dette og det hoper seg opp med ting som burde gjøres men som utsettes i det uendelige. Jeg takler det veldig dårlig når det blir for mange ting rundt meg og småting kan velte lasset mitt. I dag har vi fått gjort alle disse småtingene og jeg kjenner at byrdene bare letter ifra skuldrene og julestemningen kommer sigende, vi har vært og kjøpt noen smågaver og kjørt oss en tur i regnværet, og jeg husker faktisk ikke sist vi bare kjørte rundt øya her uten mål og mening. Det er helt tydelig at jeg ikke nyter dette livet til det fulle, når disse tingene som er viktige for min egen trivsel blir utsatt for at jeg skal få tid til andre ting. Vi har pakket ut tingene til katten og fått rydda opp etter han, og jeg avslutter herved dette kapittelet og går videre, vi gjor en innsats for å gi han ett bedre liv, en mission og den ble complete. 

Min kjære har to dager igjen på jobb så har han en lang juleferie! 🙂 det blir godt og uvant og ha han hjemme døgnet rundt for det er lenge siden vi hadde tid til hverandre. Jeg gleder meg til å ta fatt på nye eventyr og jeg gleder meg til at stemningen rundt denne høytiden faktisk slår til! det er vanskelig og forholde seg til ting man aldri har måttet konfrontere før, for jeg har alltid kunnet flykte i rusen og desember mnd har alltid vært den værste måneden i året for min rus. Jeg går med hevet hode og opplever ingen sug, jeg har alt jeg trenger og alle forutsetninger for å få en magisk jul sammen med familien min, det tar bare litt ekstra tid men snart er jeg der og kan omfavne denne høytiden som alltid har vært ille. Jeg er på gli og på vei til ett bedre sted! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg