Min sønn er 13år

Annonseinnlegg

Herreminhatt så tiden går! I dag blir min kjære sønn hele 13år gammel! Han er tenåring og jeg aner ikke hvor årene har tatt hen.
Jeg mistet han og søsteren til barnevernet da han ikke hadde fylt 1år en gang, men jeg har vært med dem annenhver uke siden dem ble flyttet og prøvd å være der så mye jeg har fått lov til. Jeg har prøvd å bruke besøkene til å fokusere på dem og deres følelser og satt meg selv til side for å være en sterk person for dem, og jeg føler at dette har lykkest veldig godt, og vi har ett trygt og godt forhold til hverandre. Det er så lenge siden nå, at smertene på en måte ikke er der lenger. Dem er voksne nok nå til å bestemme ting selv, og jeg har aldri vært nervøs for at noen av dem ikke skal ha det bra der dem er, for jeg vet dem har det så mye bedre der enn om dem hadde blitt hos meg den gangen. Jeg tror at det at dem ble flyttet reddet livet mitt, for da sluttet jeg med tull og hadde en grunn til å forandre livet mitt som hadde sklidd helt ut. Jeg har hatet meg selv resten av livet for de valgene jeg tok den gang, og jeg kan ikke fatte at det går an å være så dum i hodet som jeg den gang var, men jeg tenker at jeg var 15åt gammel da jeg ble gravid med min førstefødte, og når du er 15 år har du ingen forutsetning til å klare å ta vare på 2 barn i en alder av 18år. Jeg hadde det bare ikke, jeg var rett og slett for ung. Så jeg har måttet lære meg å slutte å hate meg selv for dette, jeg må heller fokusere på det vi har, og jeg føler at mine barn er heldigere enn mange andre. Dem har to sett med familier som elsker dem, støtter dem og alltid vil være der for dem. Jeg tror mine barn blir to sterke og flotte voksne med gode verdier, også håper jeg at min historie kan skremme dem bort fra å ta de samme valgene som jeg den gang gjor.
Jeg har så mange flotte minner med bursdagsbarnet mitt og dem skal jeg gjemme i hjertet mitt for alltid, og jeg er så stolt over å være biologisk mor til noe så fantastisk! Selvom vi ikke bor sammen, vil vi alltid være familie. Det er ingen som kan ta ifra oss. Og jeg er så glad for at dem er i så trygge hjem og får utfolde seg som dem får.
Så skal jeg heller fortelle dem, være ærlig og være den beste utgaven av meg selv, for barna fortjener sannheten. Men dem vil også se hvor høyt jeg elsker dem, og at jeg alltid vil være her.
Gratulerer så mye med dagen din kjære sønn <3 jeg elsker deg <3
I dag har vært en kjempefin dag! der formen har vært på topp! jeg har faktisk vært i gaten og handlet ilag med min kjære med bruk av taxikort, så har fått meg en etterlengtet tur ut 🙂 har laget en enkel middag med ostesnitzel pomes frites og salat til hele huset her, og hatt det koselig sammen! Pappa har fått seg en hårklipp, og jeg vurderer å farge håret mitt og gjøre litt forandringer! Er greit når man har en i hus som kan gjøre dette gratis, og han er veldig flink. <3 rart hva frisk luft kan gjøre med humøret når man har vært inne litt for lenge 🙂 slenger med ett bilde av turen i gata og av min kjære sønn som baby, siden han har bursdag 02.02.20 <3 ha en nydelig lørdag kjære lesere <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg