Min kjære sønn er 15år – Mor på avstand

Dagen i dag er vemodig og rar, det er rart og tenke på at det er hele 15år siden jeg fødte mitt andre barn og mitt minste, minstegutten er hele 15år i dag og den er fylt med både sorg og glede! 💔❤️

Når det kommer til min eldste har jeg ikke denne dårlige samvittigheten fordi hun fikk tross alt en fin og god tid sammen med meg, jeg hadde ikke problemene som jeg fikk da minsten kom inni verden våres. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg fikk to av dem! jeg er så glad for at dem alltid har hatt hverandre når situasjonen skulle bli som den ble. ❤️

 

I dag er det 15år siden jeg lå på fødeavdelingen med verdens nydeligste gutt i armene, jeg husker at jeg snek meg ut om natta og stjal gutten inni senga mi, vi samsov ifra første stund til pleierne sin store irritasjon. Familien ble komplett med denne lille gutten

 

Alt jeg gjør nå gjør jeg for dem, jeg kjemper hver eneste dag for og vise endringen jeg har gjort.

Gratulerer så mye med dagen din, jeg elsker deg ❤️

 

 

Etter så mange år uten å få delta på slike store dager burde jeg blitt vant med det, men mammahjertet knuses hver eneste gang og det er like brutalt og fælt. Det eneste jeg fokuserer på nå er at jeg snart skal på samvær og få noen timer sammen med dem igjen, ofte er det faktisk det eneste som holder meg gående, disse korte men viktige samværene. 

 

 

Jeg kan gjøre opp for meg og gjøre ting godt igjen på mange punkter i livet, men det finnes en ting jeg aldri kan endre og det er at jeg ikke har fått se barna mine vokse opp slik jeg skulle. Planen var aldri og falle for rusen og ødelegge familien min, det er det eneste jeg angrer på i livet. 

 

Det er vondt i dag men jeg skal klare meg igjennom dette også, jeg har tatt noen valg i livet og endret kurs, for dem.❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

14 kommentarer
    1. Kjenner jeg får vondt langt inni hjerterota av å lese dagens blogginnlegg 💔
      På vegne av dere begge to,både du og ungdommen💙 tviler ikke på at han har hatt det godt der han har vært,men det er vondt at dere ikke kan dele disse dagene sammen på bakgrunn av alt som ble og derav også ikke ble.
      Sender deg en god klem og gratulerer deg som mamma (på avstand)i 15år til gutten din!

    2. Jag vet hur det är. Jag har det på samma vis med min dotter. Men vi fick i alla fall 8 vackra år tillsammans. Nu fyller hon 14 till sommaren. Och ja, det gör lika jävligt ont varje födelsedag eller varje högtid.
      Nu ser jag henne tack o lov nästan varje vecka och det gör det lättare .. men Ont kommer det alltid göra att jag har valt så in i helvete fel!
      Jag skickar en kram och varma tankar! Stort Grattis till både dig och din son! <3

    3. Rørene å lese ser du jobber hardt å er sterk ❤️viktig å stå på alle kan gjøre feil men man bør få en kjangs da å rette det opp ingen er feil fri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg