Min første kræsj! :O

Jeg ante denne dagen ville komme, og har egentlig bare ventet på at jeg skulle få meg en ripe i lakken, for alle nybegynnere gjør vell det? Jeg har kjørt min del dette året, og har måttet sette opp kilometerstanden i fare for å ha kjørt for mye to ganger, og dem sier at jeg kjører mer enn en taxi gjør. Det sier litt, og det er vell egentlig på sin plass å ha gjort den første skaden nå. Hehe. 

Heldigvis var det bare ett gjerde og det ble ikke skader på andres eiendom, men bilen fikk seg en liten karamell! Jeg hadde lav fart og rygget i høljregnet og trodde ikke jeg var så nærme som jeg faktisk var. Jeg er glad det ikke ble værre, og kan med dette si at den første skaden som sjåfør herved er gjort! Så lærer jeg til neste gang og være helt sikker før jeg rygger på veier jeg aldri har kjørt før. Man blir aldri perfekt, så jeg orker heller ikke å strebe etter det, jeg tar det med som en lærdom, og er mer forsiktig neste gang, det er jo nesten obligatorisk på sin første bil å gjøre noe som beviser at man er fersk bak rattet, og nå har jeg fått unnagjort det.

Også denne dagen har gått i ett bankende kjør, og jeg har vært overalt å hentet ting til en basar vi skal ha i helgen! Jeg har også blitt kvitt en del av varene jeg har i min egen kjellerbutikk, og det er gledelig å gi ut gratis til dei som måtte trenge det! Jeg har også boller ifra Bakeriet på Bryggja som jeg deler ut titt og ofte når han ringer meg. 

 

 

Nå skal jeg fylle bilen, dra rundt og bli kvitt siste resten, for jeg har ikke tid til overs hele resten av uka, da masse ting skjer rundt oss. Jeg har bare denne dagen igjen til å få gjort alle disse tingene på de uendelige listene mine, og jeg kjenner jeg holder på å få fnatt her jeg sitter. Jeg har tatt meg noen pauser innimellom, og i dag har jeg fått kranglet litt og fått sagt meningen min om mye rart, det føles godt å faktisk ha en mening om noe, for det har ikke alltid vært slik. Jeg håper bare at meningene mine kommer frem, og fører til noe, iallefall en endring må til. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg