Merket for livet

SELVSAGT har jeg IKKE lagt meg under kniven! Jeg har dårlig selvtillit men den kan bygges opp med helt andre ting enn operasjoner og implantater. Mamma har trodd helt til nå at jeg har fått nye pupper 😂 og min datter er ekstremt spent på hva mamma har funnet på!


18.des 2019 fikk jeg livet i gave og ønsker og ha en påminnelse på kroppen. Jeg har drevet aktivt med selvskading og ser arrene hver eneste dag, nå ser jeg denne istedenfor.

18.desember falt jeg ned trappen og knakk ryggen rett av, det ble også oppdaget en blodsykdom som holdt på og ta livet mitt. Etter den dagen har jeg ikke brukt noen rusmidler og har endret livet mitt fullstendig sammen med min forlovede. Nå driver jeg aktivt med denne bloggen og hjelper andre som er i samme rushelvetet jeg selv var i. 

 

Om jeg ikke alltid er helt fornøgd med livet som det er så kan jeg se ned på denne og minne meg selv på hvor heldig jeg faktisk er! ❤️

Følg gjerne meg videre på denne bloggen 😁 jeg har Facebook-gruppe der jeg legger ut alle innlegg ❤️ Søk opp og bli med videre ❤️

8 kommentarer
    1. Den var kjempe fin 😊 Heier på deg, du er råtøff, for den kampen du går gjennom den er uuutrolig tøff. Du virker som ei snill og god dame, jeg følger bloggen din fast og må bare ta av meg hatten for deg og gleder meg til å følge deg videre 😊 Du skal også vite at bloggen gir meg en god del og jeg er heeelt sikker på at du hjelper mange med å være den du er og så åpen og ærlig 😊 For 21 år sia var jeg der du er nå i dag, så vet litt om hva du går gjennom. Stå på videre, du er som sagt råtøff, stå på vilje av stål 🥰 Ha en god kveld 🥰

    2. Kjempefin 💕 Godt å ha noe som minner en på at livet egentlig ikke er så værst, når en bare kjemper på….en dag av gangen ❤️🥰

    3. Og jeg som trodde det skulle være calf-implants eller noe, haha neida, skjønte det kom til å bli en tatovering, og den ble skikkelig fin <3 Skrifttypen er jo veldig deg, litt morsom men også litt alvor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg