Mere liv og mindre blogg!

God morgen venner og Hallo fredag!❤️

I dag skal jeg åpne Stova i noen timer og jeg håper flere finner veien dit når været er helt katastrofalt!😳🤭

I går sprang jeg ifra ting til ting på jobb og jeg var ikke nedpå før jeg satt i bilen på vei hjem igjen, dagen gikk så ufattelig fort men når jeg kom hjem orka jeg ingenting. Bloggen må utgå når livet står på og jeg har innfunnet meg med at jeg ikke er ett supermenneske og at også jeg trenger litt tid for meg selv.🤭

Lufta gikk litt utav meg i går da jeg oppdaget at vi ikke får igjen eksamen før den 16.april 😳 jeg har nesten litt tvangsmessig oppdatert siden til skolen i mange dager til ingen nytte. Det er så typisk meg å bruke så masse energi på noe så bortkasta bare fordi jeg ikke holder meg oppdatert, det er liksom slike ting som suger energien utav meg. Meg selv!🤭

I morgen skal jeg tilbake på jobb så i dag skal jeg bruke “fridagen” til og nyte både selskapet av venninna mi men også hente meg litt inn igjen etter en meget hektisk dag i går. ❤️

Ha en flying start venner😁

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Lykke til med mindre tid på bloggen og mere fokus på de nære ting.Håper at du blir fornøyd med eksamens resultatet når. det foreligger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg