Medisinene gjør meg aggressiv amper og lettantennelig – ADHD

God kveld kjære lesere!❤️

Søndagen har ikke blitt helt som planlagt og den har blitt mer hektisk og amper en jeg hadde sett for meg da jeg satte igang denne dagen, bivirkninger av medisinen gjør at jeg ikke helt føler meg som meg selv.😳

Det skal lite til for og terge meg, jeg er lett antennelig og er langt mer amper en jeg ellers er, egentlig har jeg en ganske så lang lunte og er normalt sett ganske så tålmodig i visse situasjoner men i dag kjenner jeg at jeg raser over den minste ting. 😳 Jeg prøver og holde det for meg selv og ikke la det gå utover noen og håper at dette bare er en forbigående bivirkning som går over. Jeg får også gåsehud over hele kroppen om jeg nyser, hoster eller gjesper😂

Det passer jo bra at folk har masa skikkelig på meg i dag, jeg har måttet ordne masse ting som jeg ikke planla og måtte fikse i dag, og denne følelsen av å bli tatt for gitt og at det nesten er en selvfølge at jeg skal ordne alt. Jeg prøver ut medisiner og har nok med meg selv for øyeblikket, jeg har fast jobb og har ikke lenger den fritiden jeg før hadde, jeg rekker rett og slett ikke over alt som blir lagt i armene mine og i dag har jeg vært på grensen til og klikke noen ganger.😂

Det har gått hett for seg i heimen, men jeg har ennå ikke latt det gå utover noen, og det er jo tross alt det som gjelder. Å ikke ta ut ting på andre.😁

Nå er jeg faktisk glad at denne søndagen snart er over og at jeg kan gå og legge meg, jeg håper at bivirkningene går over og at jeg kan se de mer positive sidene av denne medisinen, jeg satser på en fredeligere dag i morgen! 😁❤️ Ønsker dere en fredelig natt, tusen takk for i dag! nå tror jeg det er best jeg bare legger meg. 😂

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Vil berre sei at det ikkje er slik at du skal finne deg i desse bivirkningene. Aner ikkje om du får lov å bruke Aduvanz, men det er ein mykje bedre medisin, som passer bedre for oss med adhd uten hyperaktivitet. Har merka lite anna enn positive ting, går på laveste dose 30 mg, og det er meir enn nok til å fungere bra for meg. Kjenner fleire som har bytta frå Ritalin til Aduvanz, og har fått eit nytt liv. Alle desse er voksne, og trudde dei måtte leve med Ritalinbivirkninger som angst, sinne, irritabilitet osv. Begynte sjøl på medisin 12 år etter diagnostisering. Følte eg levde bra med min adhd…det var heilt til eg prøvde medisin. Ønsker deg lykke til!

    2. Hvilke bivirkninger står det på medisinen da? Dessverre er det masse medisiner som gir alt for mange negative bivirkninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg