Man slutter ikke å være forelska selv om man gifter seg! – Mitt favoritt-tidspunkt på døgnet er soleklart dette-

I dag har jeg funnet ut at jeg har ett tidspunkt på døgnet som er min absolutte favoritt!❤️

Den perioden på døgnet der jeg absolutt har det som best og som jeg kunne ønske varte lengre en det faktisk gjør.❤️

Jeg snakker om når jeg sitter her og tripper og venter, når min kjære snart kommer ifra jobb og jeg har hatt fri, når jeg har vært her aleine hele dagen og bare venter i spenning og titter på klokka og venter på og høre at døra nede gir lyd ifra seg! 😁 det er mitt absolutte favoritt tidspunkt av de alle, det er da jeg virkelig kjenner at kjærligheten til mannen min aldri kommer til og dabbe av og bare vil vokse seg større og større.❤️

 


 

Når jeg etter over 3år sammen fortsatt får sommerfugler i magen når jeg tenker på at han snart er her hos meg, ja da vet jeg at forelskelse kommer i små-drypp og ikke er konstant slik som når vi først møtte hverandre men noe man får smake på innimellom hverdagslige ting og livet.

Det er deilig og kjenne på følelsene man har for “mennesket sitt” og noe man ofte glemmer når man har det travelt i hverdagen, man tar hverandre ofte for gitt og det er deilig og kjenne på at man faktisk setter pris på hverandre fortsatt, selv om vi er gift og alt.😂

Ekteskapet har bare gitt positive ting for våres del, det har bundet oss sterkere sammen på ett vis, vi har tatt ett statement og vist at vi velger livet sammen. Vi har valgt hverandre og det føles godt å ha ett menneske som har valgt meg, av alle.❤️

 

Det føles trygt og godt her, og det er SÅ vanvittig godt å få han hjem om dagene, på tross av at han ligger i skrivende stund og snorker på sofaen😂 Vi har valgt hverandre.

For ett menneske som meg føles det mektig å ha ett sunt forhold til ett annet menneske, helt blottet for giftige elementer, jeg har ikke alltid vært så heldig men denne gangen har jeg visst ifra starten at dette bare var ment for meg, dette var mitt menneske og vil alltid være mitt menneske.

Det er godt å kjenne på ekte kjærlighet, for første gang i mitt liv. ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jeg tenkte og følte akkurat som deg i 20 år. Helt til jeg nesten håpte han ikke kom inn døra til slutt. Nyt det mens du kan!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg