Mamma er mitt største forbilde!

Etter at jeg kuttet rusen har det dukket opp en kjærlighet for mennesker jeg aldri trodde fantes, plutselig er jeg oppriktig glad i dem rundt meg. Jeg har alltid holdt mennesker på avstand for og beskytte meg selv og nå er jeg den første som blir glad i andre. Jeg bærer hjertet mitt utenpå! ❤️

Jeg er helt overbevist om at man faktisk kan endre tilværelsen med enkle grep! det trenger ikke en gang og koste en krone. Jeg tror at ved og vise at man er glad i hverandre kan man skape ett tettere og nærere forhold til hverandre og holde kjærligheten vedlike for alltid. 🌹

 

I dag bestemte jeg meg for og kjøpe en kopp til min kjære og en til mammaen min, jeg kjørte til jobben hennes og ga henne den og jeg skal love dere at jeg fikk utbytte for det jeg la ned i gaven. Slike småting liker jeg og gjøre for og vise hvor glad jeg er i dem og hvor høyt jeg setter dem, jeg ønsker og vise mamma hvor vanvittig stolt jeg er over henne og hvor takknemlig jeg er for all jobben hun har lagt ned i livet mitt.❤️

Mammaen min har aldri ruset seg men har måttet tåle alle andres problemer igjennom hele livet, hun har stått på og jobbet både dag og natt for og fikse mat på bordet, strøm og tak over hodet og jeg er helt sikker på at det ikke alltid har vært enkelt og være aleine. Hun fortjener den største pokalen i verden og er min helt og forbilde.🌹

Jeg fatter ikke hvor hun henter styrken til og tåle alt hun har gått igjennom i så mange år og jeg er så glad for at jeg nå kan gi noe tilbake igjen. Jeg gjør dette også for henne! ❤️

(Måløy city sett ifra Blålida) 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg