Mallorca gjør meg griseharry!

Jessda!😂

 

Etter 4 timer på stranden fikk jeg nok og har kapitulert til hotellrommet for en tiltrengt dusj og lading av telefonen som er en stor nødvendighet for oss som er hekta.🤭

 

Sebastian klarte å overtale meg til og ta rastafletter i dag og for dere som er hårsåre anbefales det ikke! 😳 det var smertefullt og jeg føler at jeg ser ut som en mann!😬 det positive er å få bort alt håret ifra fjeset for i dag blåser det en deilig bris som gjør det enklere å tolerere varmen. ❤️

 

 

Anbefales IKKE til hårsåre mennesker, dette var faktisk smertefullt.

 

 

Jeg husker når jeg var liten og folkene i klassen min kom ifra ferietur med slike dreads, jeg var så misunnelig! Monica 35år har fått oppfylt en av sine drømmer!😅 jeg har også fått skjell-kjeder av min kjære, slike ting som bare synger Spania!😁 litt harry men det er første gang vi er på en slik reise sammen og da må man gjøre alle disse typiske tingene.❤️

 

Nå er halve andre dagen gått allerede og vi har slikka så mye sol at hele matlysten er helt i kjelleren, vi skal prøve å finne noe godt å spise som kan friste i varmen og bare utnytte denne dagen til det fulle!🌸

 

 

I morgen har vi pekt oss ut ett mål om å få besøkt noen grotter her, vi har lyst å blande solslikking med ekte opplevelser.👇

Aldri før har jeg reist på tur for og oppleve og ellers hadde jeg parkert meg på en bar og blitt der til avreise igjen, det føles deilig å være her uten å kjenne på noe sug.❤️

 

 

Jeg har blitt advart mot at det kan oppstå på slike idylliske steder men sannheten er at jeg bare har veldig lyst på en røyk, det er noe med denne feriefølelsen og en sigg i kjeften.🤭

 

Nei livet er så mye enklere uten alkoholen og så sliten som man blir av heten tror jeg neppe at en øl hadde gjort susen, opplevelser og livet er det som frister mest. 😁

 

Jeg skulle tatt mye mer bilder for her er mye vakkert for øynene men det er rett og slett for varmt ute til og dra opp telefonen hele tiden 🤭 Jeg håper bloggingen kan gi noe positivt til dere også ❤️ vi har en hel heiagjeng som støtter oss igjennom denne bloggen 🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg