Løyet til i 3 måneder – bare en av oss har vært rusfri

Av oss to er det bare en som har vært rusfri. Jeg har blitt løyet til helt siden mars da jeg lå på sykehus og opererte ryggen og det føles vanvittig trist. Det er med tungt hjerte jeg sier dette. Jeg lå under kniven da Sebastian så sitt snitt til og gå på en kjempesmell og det gjør meg ingenting, alle kan sprekke. Det er løgnene og hemmeligholdingen i så mange måneder som knuser hjertet mitt. Hva som skjer med bryllup og planene fremover kan jeg faktisk ikke svare på nå, alt er litt uklart.

Nå må jeg bare sørge for at hverdagen min ikke stopper opp og at alt jeg har jobbet for ikke blir påvirket av det som skjer. Før i går var det oss to mot verden, nå er det bare meg med hele verden på skuldrene mine. 💔

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

17 kommentarer

Siste innlegg