Livslyst og livsglede

Reklame | Ellos

Det er to begrep jeg har blitt veldig opptatt av, og som jeg tenker over ganske så ofte i denne merkelige prosessen jeg er inni. Når jeg er i situasjoner som gir meg noe, i form av glede eller disse kickene som får en til å boble langt inni sjelen. Det er disse jeg lever for. Disse små øyeblikkene av pur glede! Over disse normale tingene her i verden. Jeg trodde aldri jeg ville få dette, og tenkte egentlig bare på alle disse tingene jeg har gitt opp, men det jeg har fått tilbake kan ikke måles i verken penger eller annet. Jeg trodde alt var over og at jeg ikke ville få ett fullverdig liv, men har opplevd en glede jeg unner alle sammen, når det først kribler i magen og man kjenner det prikker i hele kroppen, det er da man innser hvordan ekte lykke føles ut. Før måtte jeg drikke meg til denne falske lykkefølelsen, man gikk rundt som ett skall uten å føle noe som helst, og nå får jeg nyte av alle disse øyeblikkene som er helt normale for andre, men som er magiske for meg.

Ofte føler jeg meg rar og sær, når jeg skriker av lykke når jeg ser ørner på himmelen, eller jeg oppdager ett vakkert maleri i landskapet vi har rundt oss. Jeg kjører ofte rundt bare for å få disse kickene, fordi dem gir meg en rus jeg aldri før har klart å oppnå før. Når jeg tenker på livet tenker jeg ikke sorg og elendighet lenger, jeg tenker fremover, og det finnes ingenting av negativiteten som herjet over meg en stund. Jeg orker ikke å leve resten av livet mitt med å hate meg selv for alt som skjedde før, jeg ønsker å endelig slippe på disse tankene og gå videre. Den eneste som taper på dette er meg selv, og jeg ønsker å lære av fortiden, for å aldri noensinne gå tilbake til der jeg kom ifra. Jeg har en gnist inni meg, noe som brenner for en viktig sak, og jeg ønsker å gjøre mest mulig utav den. Jeg er en av dem som klarer seg, og skylder mange å være en hjelper. Jeg vet mange føler det slik når dem klarer å kutte rusen selv, at dem får en trang til å bruke det til noe, og hjelpe flere. Slik føler jeg det, og ser på det som en plikt videre i livet. Hadde jeg visst det jeg vet den dag i dag, hadde jeg sluppet å gå igjennom mye av det som har skjedd. Å bringe denne erfaringen og den kunnskapen videre er viktig!

Når jeg klarer dette, så klarer alle det <3 jeg er så fantastisk heldig og så TAKKNEMLIG for alt jeg har fått igjen, for å gi opp rusen min.

Saint Tropez//Vagabond//Saint Tropez

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg