Litt angst må man tåle på en fredag!

I dag tidlig startet jeg på ADHD medisiner og jeg innbiller meg sikkert saker og ting i dag, jeg er ikke så svidd i hodet som jeg pleier etter en vakt på jobben og i bilen hjem var jeg faktisk tilstede i nuet, jeg pleier ellers og være 5 forskjellige steder i mitt eget hode der jeg planlegger ting. I dag var det fredfylt og kjøre hjem ifra jobb og jeg merker også noen andre ymse bivirkninger, jeg er uggen og det prikker i hodet, som å ha gåsehud i hodebunnen. Nå er det mulig at dette bare er tilfeldig og jeg legger ikke hele skylda på første dose med medisiner, men det har vært en merkelig dag! jeg har gått rundt og kjent etter 😂

 

Dem sier også at det kan føre til angst disse medisinene, nå har det seg slik at jeg er ganske så trygg med angst, angst kan jeg og kroppen min vet hvordan den skal håndtere den, når man har hatt angst igjennom ett helt liv så blir man nesten litt vant med det, jeg har merket i dag at jeg er litt mer anspent en ellers og må nok belage meg på noen dager med bivirkninger fremover. Litt angst tåler man om man slipper og være på 5 forskjellige steder i hodet konstant. 😂

 

Jeg har bestemt meg for og ta meg god tid og ikke stresse med dette, jeg tenker og faktisk ta det som det kommer og ikke forvente underverker, faktisk så har jeg ingen forventninger til dette, om jeg får noe positivt utav det så kommer det som en bonus.❤️

 

Nå er jeg klar til og ta helg igjen etter en inneklemt fredag på jobb   ❤️   De eneste planene vi har for denne helga er at min kjære skal prøve og finne seg dress til bryllupet våres. Jeg skal bruke helga til og bli vant med disse medisinene, ta innover meg at dem kanskje kan hjelpe meg og akseptere det hele. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Skjønne ka du mene😅I oppstart av medisin nylig,fikk den fysiske kroppen noen reaksjoner æ itj va forberedt på😅 de ga seg heldigvis..va kun i starten..og ved opptrapping -føltes som sterk sterk angst (hele æ eista innvendig mens æ hang opp klær hjemme) Tok YT meditasjon musikk på å la mæ ned ferr å roe ned systemet..funka bra d 👌😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg