Latskapen lenge leve si!

God dag kjære venner!❤️

Jeg håper at dere har fått mer utav denne søndagen enn det jeg har gjort, jeg har nemlig virkelig tatt helg på alle slags mulige måter!😂

Sannheten er at vi ikke har gjort den døyt hele helga og om jeg ikke er uthvilt og full i energi til denne nye uka, så får jeg det aldri.🤭

Jeg har jo bestemt meg for og være litt mer snill med meg selv, slappe av når jeg kan og virkelig snu en dårlig trend men nå tror jeg faktisk at jeg er på grensen til og bli lat på hele opplegget.😅

Jeg har brukt altfor mye tid på Candy crush og jeg har sittet her og slukt tanketomme programmer i timesvis uten å lette på stumpen en eneste gang, ja jeg tror at det enten er 100km/t eller 0 fart i meg og det finnes ingen mellomting.🤭

Den nye uka som venter inneholder 3 vakter på jobb og flere møter, den inneholder også to undervisninger og denne uka får vi tilbake teorieksamen som jeg ikke følte gikk bra i det hele tatt 😬 Jeg håper at det går bedre enn jeg forventer for jeg har en tendens til og male fanden på veggen. 🤭

I kveld skal jeg på møte for og sette opp åpningstidene for Stova denne måneden og jeg håper at jeg får bidra litt mer der fremover. Den blir godt besøkt og jeg håper at dette prosjektet er liv laga og at vi får drive på med dette i lang tid fremover.❤️

Jeg vet ikke men jeg har stor tro på tiden fremover, jeg kjenner på meg at bare gode ting kommer våres vei og jeg håper at magefølelsen stemmer 🌹

Forutenom dårlige netter og en følelse av å gå rundt som en zombie så er livet egentlig veldig fint for tiden ❤️

Det er på tide og komme seg på jobb og faktisk gjøre noe! 🤭

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg