Kverdagen er annerledes no

Altså blir jeg mer lat nå så vet ikke jeg hvor dette ender! 😂 jeg stod opp tidlig siden jeg allikevel ikke fikk sove siden såret på ryggen klør, det endte med at jeg forflyttet meg til sofaen og her har jeg lagt siden…. 😁

 

 

Jeg har blitt en ekte TV-slave og det virker som om kroppen er i en slags dvale, den vet at den ikke fungerer slik den skal så da bare dovner den bort. Aldri ellers klarer jeg og duppe av på sofaen og det er en av disse tingene jeg savner i hverdagen, denne evnen til og ligge og duppe imens TV står og summer i bakgrunnen. Nå har jeg det akkurat slik igjen. 😁

 

Det eneste konstruktive jeg tenker og få utav dagen er gruppen i kveld, ellers har jeg overhode ingen planer. Jeg hadde trodd jeg ville gått på veggene etter noen dager i stillstand men akkurat i dag tar jeg meg i å nyte denne friheten til og kunne sove akkurat når jeg føler for det, spise når jeg gidder og gå i kjøleskapet  og bare fokusere på og bli sterkere og sterkere for hver dag som går. 

 

Akkurat i dag er jeg sliten og benytter meg av friheten jeg har fått, uten å ha dårlig samvittighet. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg