Kvalmt lykkelig!

I dag har sjela mi fått en ny kraft! en kraft jeg ikke visste var borte.
❤️

 

Som en ny gnist har tent fyr inni meg og at jeg er tilbake, rett og slett!🤭

 

Den siste tiden har jeg hatt mange ting som har gått litt på tverka, jeg har ikke sovet på flere måneder uten mareritt som igjen har påvirket energien min i hverdagen.

 

I dag endret det seg noe inni meg som jeg ikke helt klarer å forklare med ord 🤭

 

Hele denne dagen har bare vært en stor opptur, en oppsving som var så kjærkommen akkurat nå! ❤️ jeg håper at denne nye gnisten varer lenge og at jeg kan sveve på ei rosa sky i noen dager.

 

I morgen venter jobb igjen og i helga skal vi reise på tur! ❤️ vi skal til Bergen by og har ett heeelt spesielt ærend, en tur vi har tatt på sparket og jeg gleder meg så vanvittig mye til og se dem alle igjen.

 

Livet er skikkelig godt i dag 🌹

 

Takk til dere lesere som er så vanvittig støttende 🫶 med det samme jeg fikk resultatet i dag måtte jeg innom for og dele det med dere! Dere er viktige for meg og jeg elsker å glede både store oppturer og dype nedturer med dere.

 

Takk ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg