Kvaliteten vil dale nedover for denne bloggen fremover

I kveld må jeg sende inn telefonen min til reparasjon og jeg må med tungt hjerte poste den og unnvære den i uviss tid fremover.💔

 

Jeg har aldri vært foto-interessert og har aldri vært en person som flagrer rundt og tar bilder men denne bloggen her har gjort meg lidenskapelig opptatt av bilder.❤️

 

Ett av mine blinkskudd ❤️ Vakre Måløy by night

 


Jeg har SÅ mange ganger bare reist ut for og ta vakre bilder for hva er da vel en blogg uten noe vakkert å se på? 😁 jeg tenker at halvparten av gleden i å blogge ligger faktisk i bildene og halvparten av poenget i å lese en blogg er å titte på slike blinkskudd for å få ett innblikk i livet til bloggeren. ❤️

 

 

Magisk stemning i refvikja ❤️


Jeg har faktisk blitt så glad i å ta bilder nå at om jeg skulle velge en karriere igjen så ville jeg nok satset på å bli fotograf.😁

 

 

Refvika er nok favorittplassen min når eg skal ut med kameraet mitt 😁❤️

 


Nå er jeg en amatør men gleden jeg kjenner inni meg idet jeg har tatt ett blinkskudd og denne automatiske feelingen man får der man faktisk ikke trenger å se på mobilen en gang fordi man bare vet at bildet ble kjempebra gir meg ett kick og en følelse av mestring! ⭐️ det beste jeg vet er å dele den vakre naturen jeg har rundt meg med dere lesere og det finnes ingen bedre følelse en når jeg kan fylle innleggene mine med vakre bilder ifra nærområdet mitt. ❤️

 

 


Fremover vil kvaliteten på denne bloggen bare dale nedover og jeg har de siste dagene delt bilder ifra “lageret” mitt på hele 20.000 bildene jeg har tatt de siste årene!😂 når jeg venter på at mobilen min skal komme tilbake vil jeg ha en gammel og veldig dårlig telefon. Det viktigste for meg på en telefon nå når foto interessen min har skutt i været er faktisk kameraet og lite visste jeg at jeg ville velge telefon etter det kriteriet. 😂🫢

 


Anyway, jeg satser på at mobilen snart kommer tilbake til meg og at jeg omsider igjen kan ta vakre bilder til dere ❤️ Når uhellet først er ute er det greit å ha en god forsikring i bakhånd 😬 det er faktisk første gang jeg har benyttet meg av forsikring og det er jeg ganske så glad for nå. Innlegget om hvordan jeg klarte å dryle telefonen i bakken uten viten og vilje finner du her: 👉HER😂

 

 


Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Takk for mange fine bilder. Du har virkelig blikk for å skape dimensjoner i bildene du tar, og du klarer å ta bilder som gir stemningen til oss som ikke var der.

      1. Oj så snilt sagt 😁❤️
        Det er først og fremst bare gøy å ta bilder men jeg tenker det må være irriterende for dem som er med meg i bilen når jeg stopper på helt merkelige steder og går ut av bilen 😂

        ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg