NEEEEEEI! hva mer skal gå til h….. i dag?

På tre år og to måneder, tiden jeg har vært rusfri har jeg ikke knust en eneste ting! jeg har bevart tingene mine flott og har vært ytterst forsiktig med det meste.😁

 

Når jeg rusa meg mista jeg tingene mine i ett bankende kjør og ødela gjerne en Iphone med vilje i raseri, ja jeg behandlet mine egne ting like ille som meg selv den gangen og tenkte at siden jeg har blitt så flink med tingene mine at jeg er voksen nok til å kunne kjøpe meg en dyr telefon, en dyr sofa og ett dyrt tv…. Hva kan da vel gå galt så lenge man er rusfri? 😁

 

JO! hva tror dere skjedde i dag?🫢

 

 

 

 

Jeg mista hele telefonen i bakken med ett brak og lenge trodde jeg at ingen skade var skjedd! jeg glemte å se på baksiden før lenge etterpå og da jeg oppdaget skaden gikk det kaldt nedover ryggen min.😬

 

Ikke nok med det!🫢

 

Jeg var smertelig klar over hvordan denne dagen ville bli idet jeg åpna øya i dag! du vet den følelsen? når man vet hva som venter en? man bare kjenner det på hele systemet at det er i ulage?😏

 

 

På vei hjem når jeg hadde henta min kjære mann og fortalte entusiastisk om hvordan jeg klarte å knuse telefonen, vet dere hva som skjedde DA?🫢

 

 

JO!😳 en lastebil passerte oss og en stein traff frontruta mi….. 😖

DA tenkte jeg at jeg burde komme meg hjem fort, gjemme meg under dyna og faktisk bare krysse fingra for at denne dagen bare går fort over. 😬😂

 

 

Når alt bare går rett vest er det greit å finne bensin til 21kr 😂 Må se det positive i alt!


Jeg skriver dette med mye humor og ett smil om munnen for jeg vet at samtlige som leser dette kjenner seg litt igjen, når alt bare går feil.😂

 

Jeg har rett og slett bare den dagen der ting blir ødelagt, og jeg som har vært så flink så lenge! så sitter jeg her med en knust telefon og ett hakk i ruta mi, jeg håper forsikringene mine funker når dem skal.😬

Kryss alt dere har for at jeg ikke ødelegger noe mer i dag for i dag har jeg skikkelig uflaks kjenner jeg.😂  🤞

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer

Siste innlegg