Kutt bullshiten! CUT the crap

Hele forbarka livet mitt har jeg levd på bullshit! Både i samtaler med andre, med timesvis med bullshit rett og slett som aldri har ført til noe som helst, og ikke har vi blitt noe klokere av det heller, rett og slett domprat uten mål og mening, og det har sikkert vært morro det altså, der og da, men i lengden blir man så innipokker lei! Nå får jeg omtrent spasme om jeg hører setningene oppigjen, altså jeg har hørt på den samme praten i så mange år, at noen kan bare si begynnelsen på visse setninger, og jeg kan fullføre hele samtalen utenat! Det er nesten som en har alsheimers og det går oppigjen og oppigjen! Det er aldri noe nytt og det er samme fyllepreiket der ansvarsfraskrivelse står som ett blinkende lys med store lyskastere. Jeg KLARER det bare ikke lenger, jeg har vokst ifra det og jeg ORKER ikke høre mer, jeg beklager! Jeg er virkelig lei for at jeg nå må være ærlig og si det, men jeg syns det er PATETISK, og jeg orker ikke å sitte å høre uten å få ytret min mening om det, jeg klarer det fysisk ikke mer, å bare lytte og late som jeg er enig lenger, med mennesker som tror dem er helt uten feil i egen situasjon og som egentlig er grunnen til hele problemet! Jeg klarer ikke lenger å være ett falskt menneske som sitter og hører uten å si deg imot 🙂 om jeg er uenig i noe som blir sagt, så sitter jeg bare ikke stille som før, og jeg beklager for at det er plagsomt å bli sagt imot for første gang i hele ditt liv 🙂 at ei ung jente faktisk har baller nok å si deg imot selvom hobbyen din er å knekke folk nedi dritten med den store munnen du har plassert midt i ansiktet ditt kjære 🙂 når man er vant med å kunne trakkasere samtlige rundt seg uten konsekvenser må det føles ganske kjipt når man ikke vinner en verbal diskusjon mot en liten jente som ikke aner eller kan noe som helst, det forstår jeg veldig godt, det må være synd å ha ett så underutviklet vokabular at det eneste man får ut er skjellsord, mens jeg klarer å få frem fakta og løsninger som mange bare kan drømme om. Det må føles kjipt å bli høvlet over av en jente som bare har tatt imot dritt i så mange år, uten å tatt igjen for all uretten. Det må også være veldig vondt å vite at denne lille dritten av ei jente som ikke aner hva hun snakker om, og som bare er ei lausfitte som ikke er verdt en dritt faktisk klarer det voksne mennesker aldri vil klare 😉 stå opp for seg selv, og alt en har gjort galt i livet, ta livet tilbake og bli bedre for hver dag som går, det er værre med dem som aldri klarer å stå for noe som helst, annet enn å drikke bort sorgene dem mener andre har påført dem hele veien. Det må også være veldig vondt å vite at jeg VET hva som har skjedd av urett, både mot meg selv og andre, så bortforklaringer og å lyge om fortiden er ingen vits 😉 å prøve å manipulere meg hjelper heller ikke, da kommer man ingen vei, for jeg vet hva jeg vet. Jeg tenker det er på tide å kutte ut bullshiten som er, og starte å stå for den man er, forandre seg selv før man prøver å forandre alle rundt seg, be om tilgivelse der man trenger det og gå videre og prøve å bli bedre! Mennesker som lever for å ødelegge for andre mennesker får ingen respekt fra meg, mennesker med null empati og forståelse for andre mennesker får ingen ifra meg heller, og folk som ikke klarer å stå for det dem har gjort, og prøver å gjøre seg selv til offeret kan bare drite og dra, for løgnene har jeg hørt så mange ganger før, og dem blir ikke til sannhet bare fordi du sier dem nok ganger høyt. Isteden for å bli bitter og ødelagt selv av din egen fortid, er det bedre å ta tak i det selv, gjør noe for ditt eget liv og ikke fokuser på hevn 24 timer i døgnet. Du vil ikke få noe utav hevnen som er stemplet som en egenskap i noen, jeg fatter ikke hvor den kommer ifra fordi jeg aldri har vært slik selv! Om jeg hadde vært ute etter hevn så hadde mange vært døde, det skal jeg love! Jeg har opplevd så masse urett ifra masse mennesker, men når jeg møter dem på gata den dag i dag, møter jeg også disse menneskene med ett smil! Jeg har tilgitt såpass store ting av grov karakter, jeg har blitt ruinert mange ganger og jeg har sørget over store tap, men jeg har ALDRI tatt hevn for noe som helst! Jeg tenker hevn bare er ondskap, enten har du det i deg, og da har du ett stort og stygt problem med deg selv! Eller så bruker du de dårlige tingene som har skjedd som en erfaring du tar med deg videre i livet og sørger for at det ikke skjer igjen. Man røyser seg opp og går videre! Man sitter ikke i mange år med en hevnlyst, da er du bare syk i hodet og trenger hjelp! Ta fatt i livet, det er så masse å ordne opp i! Ta ansvar for deg selv, og slutt å la ditt eget mislykka liv gå utover andre, dem har sine liv og trenger deg ikke! Alvorlig talt! Gro noen baller, og kom deg videre…

Jeg orker ikke å holde det inne lenger, jeg er ikke intressert i disse syns synd på meg historiene, i timesvis, der jeg selv sitter og sliter med mitt. ALLE sliter! Men vi gjør noe med det, og kjemper alle våres kamp, det er ingen konkurranse dette her, det er livet. Det er måten man gjør det til selv som avgjør hvem som vinner… jeg orker ikke å se folk grave seg ned i sin egen dritt lenger, da bare kutter jeg. Og da skal jeg ikke bli trakkasert heller for å gjøre det. Jeg vet det er ufattelig tungt at jeg ikke lenger er avhengig, det er irriterende at jeg klarer det her, fordi du bare venter til den dagen du kan le meg i trynet og si at det var det du visste. Men den dagen kommer aldri, det lover jeg. Jeg har kuttet bulshitten for lenge siden, nå er det din tur 🙂 da skal jeg være den første som støtter 🙂 

Ærligheten varer lengst, så får folk bare føle seg støtt av innholdet på denne bloggen her, da har jeg iallefall fått ut mitt, folk vet helt klart og tydelig hva jeg mener, og har lenger ikke den ynskyldningen å komme med at dem ikke visste 😉 det er ryddig og greit dette her, jeg slipper å forholde meg til mye bullshit på denne måten! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg