Krigsfri sone

Krigen som pågår gjør inntrykk og for mennesker som meg som engasjerer seg vilt over urettferdighet blir slike hendelser for meget. I dag på vei til jobb gikk jeg ifra og høre på radio og nyheter til og sette på musikk for og la tankene få omdreie seg om andre ting, på jobb unngikk jeg nyheter og slo heller over på andre kanaler og jeg merker at jeg må skåne meg selv. Det høres sikkert ufattelig egoistisk ut men for noen er faktisk nyheter hele dagen skadelig. 

 

Her hjemme går det tanketomme serier som vi streamer på tv og også her unngår vi at nyhetskanalen går på døgnet rundt, jeg oppdaterer meg på nyheter selvsagt men velger og avstå av denne massive informasjonsflyten om herjingene i Ukraina. 

 

Hjertet mitt knuses av hva som skjer i verden, tankene mine går til alle disse uskyldige oppi denne maktkampen, alle barna og alle ødeleggelser. Det blir rett og slett for meget og jeg finner ikke ord som er dekkende. Jeg har friheten, jeg kan slå av nyhetene og stenge verden ute det kan ikke dem som er der nå og omtanken jeg kjenner for alle disse menneskene kan ikke beskrives med ord, det finnes ikke ord for hvor vanvittig dette er, rett og slett. 

 

Hjertet mitt blør for Ukraina 💔

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg