Kor i alle dage e eg?

God morgen bloggen min!😁

I dag hadde jeg en liten dejavu! 😳 det tok en stund før jeg forstod hvor jeg var. Jeg har før våknet opp og ikke ant hvor jeg har vært, men det er en stund siden 😂 .Det er noe med det når man har vært bortreist en stund og plutselig våkner i sin egen seng!

 

Vi har virkelig tatt juleferie når jeg har begynt å sove til halv 1 på dagen 😂. I går ble jeg gående her hjemme og sulle i mange timer etter at Sebastian la seg, jeg fikk pakket ned litt av jula og rydda opp litt her og der og i dag venter resten.❤️

Jeg bare gleder meg til denne dagen heime!😁

Nå venter hverdagen, nå venter 2023 på oss og forventningene til dette nye året er skyhøye!🫶

Jeg gleder meg til og dele denne dagen med dere!😁 en kaffekopp så er jeg klar for og gripe dagen dere 😁

Pliktene og arbeidet venter 👇

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg