Komfortabel i egen kropp!

Det er ingen hemmelighet at jeg har slitt noe helt vanvittig med å godta min egen kropp etter medisinering av kraftige steorider og har brukt 10 mnd på og tilpasse meg den nye kroppen for så og hate disse 26 kiloene som ble kastet på meg iløpet av en liten måned. Legene sa at dette ville rase av meg idet medisinene ble kuttet ut men først nå ser jeg forandringene begynne å gå tilbake til normalen. Jeg har brukt så mye tid på og hate kroppen min og være misfornøyd så i dag hentet jeg frem en genser jeg hadde pakket langt bort, for og unngå og bli skuffet hver gang jeg prøvde den på igjen, men i dag følte jeg meg vel med den kroppen jeg har og med genseren jeg brukte før vektoppgangen, og kan med den største glede fortelle at jeg også kroppslig føler at jeg sakte men sikkert kommer tilbake dit jeg ønsker og være. Det viktigste for meg er og føle meg vel i min egen kropp uansett hvordan jeg ser ut og den nye jakka jeg fikk med svigers var slettes ikke værst og er min nye favorittjakke ❤️ Det er første gangen siden jeg ble syk at jeg går med dongeri og genser uten å gå med mange lag med klær for å skjule meg og dekke meg til og det føles ekstremt godt!

I begynnelsen tok jeg dette med vekten med den største humor i verden og jeg som alltid har vært undervektig plutselig så ut som Michelinmannen 😂 men etter litt når det føltes ut som huden skulle sprekke så var det med ett ikke så morro lenger. Jeg håper blodplatene mine er bra og at jeg får gode svar på testene for en slik runde til vet jeg ikke om jeg makter faktisk. Kroppen er sliten og nå vil jeg bare tilbake til normalen ❤️

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg