Knuste hjerter kan også repareres

Lite visste jeg at jeg skulle være en del av koret…. 🤭

Alle som kjenner meg vet hvor kleint jeg syns allsang er men i dag var det helt naturlig og bare blende inn og være en del av dette koret til pappa.❤️

 

Flere ganger hadde jeg lyst og gråte, sittende der ved siden av pappa og høre at han synger for full hals sammen med gjengen sin..

Jeg tok meg selv i å titte på han og tenke på hvor heldige vi er. In the end ble det bra til slutt. 

 

Å være så stolt, en slik stolthet jeg bare har kjent for barna mine før. For min egen pappa. 🫶

 

 

 


I slike øyeblikk innser man at man ikke har hverandre for alltid, at man må nyte tiden sammen nå fordi ingen vet hva morgendagen bringer.

 

Ingen vet hvor mye tid vi får sammen og alt i fortiden er glemt oppgjort og ferdig.

 

Det er nå minnene må skapes og i dag har vi skapt ett helt nytt og helt unikt minne sittende der sammen og synge foran masse ukjente folk. Vi to ❤️

 

Etter koret oppdaget jeg at stova vår var åpen ❤️ jeg ble sittende der sammen med noen mennesker som bare gjor hele dagen! det var så deilig og bare sitte der og være! Uten noen som ventet på meg eller ting som hastet.

 

Jeg innser at hverdagen er så travel at jeg glemmer og puste, disse små øyeblikkene renner inni alt dette virvaret og blir borte.

 

Jeg må bli flinkere til og bare puste og være

 ❤️


Jeg er for lite sammen med dem jeg er glad i

❤️

 

Jeg haster avgårde for mye

❤️

 

Jeg glemmer ofte det viktigste og nå som i dag når jeg faktisk husker på det kjennes hjertet og sjela mer komplett en den har gjort på veldig lenge.

 

Jeg er så stolt over pappaen min, så glad for at jeg oppdaget at stova var åpen og at dagen endte opp med og bli så utrolig fin ❤️

 

Jeg er rik på mennesker, den største rikdommen man noensinne kan inneha. 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg