Klodens stolteste kone

Rutinene har satt seg fast i kroppen, man våkner til faste tider og legger seg sådan 🤭

Akkurat i dag kunne jeg godt sovet litt frempå men jeg var lys våken allerede klokka 8 og det var kul umulig og sovne igjen. 😅

I går kveld lærekjørte vi med tanta i hele to timer og jeg er så stolt som jeg kan være av mannen min! han har blitt kjempeflink på kort tid!❤️

Det er nå hans tid til og skinne, til og utvikle seg og til og nå målene sine og det er en ære og få lov til å følge veien hans. Jeg har fått lov til og gjøre massevis av slike store ting, med hans støtte trofast i ryggen. Nå er det min tur til og støtte han i alle disse store oppgavene som venter og jeg gleder meg til og gi litt tilbake.❤️

Denne følelsen av mestring og at man klarer å lære seg noe nytt, denne følelsen av å fullføre noe som livet du har levd har stått i veien for, å få nye sjanser og føle på at du blir akseptert som du er, er helt vesentlig for mennesker som oss.🫶

Det er helt avgjørende for og klare å på ekte ta tilbake livet og ta dette valget hver eneste dag om at man ikke ønsker seg tilbake, det unner jeg han av hele mitt hjerte.

Det blir litt klissete dette, til meg og være men jeg mener det oppriktig.🤭😅

Det er hans tur nå  ❤️

 

 

 

I dag har jeg ingen planer annet en å bare ta dagen som den faller seg, jeg prøver å bli flinkere på og utnytte fritiden min og bruke den til og hente meg inn igjen!🫶

Men det er ikke enkelt når sola skinner utenfor og man har masse energi i kroppen🤭

Jeg skal ha en rolig start på dagen her i stua med strikket mitt og tven surrende i bakgrunnen 

 

Ha en magisk start venner❤️

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg