Klar for en romantisk Halloween-fering med min kjære!

Halloween er ikke noe jeg bevisst har feiret før foruten noen Halloween-party der jeg har blitt ekstremt drita i ulike gremmelige kostymer 😂 jeg har en kompis jeg har kledd meg ut  sammen med og jeg har mange gode minner ifra slike fester der det er om og gjøre og ha de mest sjokkerende kostymet. Jeg har ingen edru minner ifra slike feiringer og hadde egentlig ikke tenkt og gjøre noe spesielt i år heller men det endret seg idet jeg gikk innom butikken og bare skulle ha en bukett med roser. 🌹

 

 


Jeg lar meg lett påvirke av kule saker og jeg tenker at handelsstanden tjener grovt på mennesker som meg. 😂 det er vel sikkert slike som meg dem tjener mest på og jeg har alltid boikottet slike salgstriks helt til jeg ble edru… Det var rett og slett noe som skjedde…Ett behov for og markere både høytider men også slike tullete feiringer som Halloween faktisk er 😂 

 

 

Gave til min kjære <3

 

Jeg er lettlurt og veldig lett påvirkelig men jeg bare elsker hvordan det ble! ❤️ jeg har virkelig satt inn støtet denne fredagen og har handlet en gave til min kjære som han ble veldig glad for. Vi gjør oss klar for en romantisk feiring sammen her i stua våres ❤️

 

*Se hva jeg spiser bilde* 😉

 

I dag må jeg ærlig innrømme at det var ekstra godt og få mannen hjem! Nå er det helg i heimen! og fy flate så jeg gleder meg til og dele denne helgen med dere på denne viktige bloggen min som jeg har blitt så vanvittig glad i! ❤️

Jeg unner hver og en av dere den samme følelsen som jeg har i kroppen nå, denne følelsen av og faktisk være vanvittig lykkelig og på riktig sted. Man bare kjenner at alt er riktig…. ❤️

En riktig god start på helgen ønsker jeg dere 🌹 vi blogges snart! 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg