Karantene-time!

Hadde dette vært en helt vanlig søndag hadde den blitt tilbringt her hjemme uten noe problemer, vi hadde levd livene våres som normalt og jeg hadde ikke hatt ett eneste problem med en stille og fredelig søndag i hjemmet mitt. Så kom den selvpålagte karantenen, og hva sier alle celler i min kropp når det er noe jeg ikke har lov til? jo jeg har en feilkobling og det eneste jeg ønsker i hele verden er å gå ut og være crasy! du vet den følelsen når noen sier at man ikke har lov til å gjøre noe? og man har ikke en gang tenkt over det før det ble ulovlig? jeg tror vi mennesker er slik, at det som er strengt forbudt trekker en til seg og jeg tror dette er den store grunnen til alle problemene i livet mitt. Jeg ble rett og slett narkoman fordi jeg var så forbanna nyskjerrig og alle hadde sagt at om jeg prøvde narkotika var jeg død. 

Jeg har egentlig ingenting og klage over, karantene i denne leiligheten er ingen sak, vi har strøm og mat i kjøleskapet, vi har tv og alle slags mulige apper som holder oss gående og vi har alt vi trenger i hverandres selskap. Det kunne faktisk vært værre men i min kropp finnes det en rebell som vil gjøre alt dette som er ulovlig og jeg ikke har lov til og jeg kjenner det knyter seg i kroppen når jeg tenker på at vi må vente helt til i morgen for svar. Jeg tenker at jeg også ville blitt syk om det faktisk var korona min kjære har fått, siden vi gikk inni det nye året med å trynesleike hverandre grovt oppi idrettsveien med masse raketter og spetakkel rundt oss, slik som kjærester gjør vettu. 

Her i leiligheten står det ikke på ting og gjøre eller mangel på ting og gjøre, det er bare det at jeg har pådratt meg en vanvittig mangel på tiltakslyst, og jeg skylder på at min kjære er syk. Kroppen bare vil ikke noe som helst, og på mange måter er det faktisk greit og sitte her i karantene for da slipper man besøk når kjøkkenet ser ut som ett bombet horehus. Planen for dagen må bli og rydde litt opp og stelle for mannen min slik jeg har gjort de siste dagene. Han er like krevende som jeg fryktet, for til vanlig klarer han seg selv uten syt og klag, men når han blir syk forvandles han til en liten grozilla! wish me luck!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg