Kan det bli mer romantisk?

En ting er vi flinke på og det er og sette pris på hverandre og finne på små hverdagsromantiske ting sammen! jeg tror det er viktig og huske på og være kjærester innimellom slagene og gjøre noe som bare er våres!

Etter NOK en fantastisk dag så avsluttet vi på refviksanden som er ett av mine favorittsteder! denne sandstranden har faktisk vunnet kåringen av “Norges vakreste sandstrand” og den lever virkelig opp til pokalen og dens gode rykte! anbefales varmt.

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg