“Jegfunkerikke”-dagen

Dagen i dag startet allerede kl6 i dag tidlig, jeg stod allerede klokka halv syv og bretta nyvaska klær og la på plass 😂 Det er noe som hører sjeldenheten til! det er ikke ofte jeg hopper rett i huslige sysler. Jeg er stuckd hjemme i dag, bilen er levert inn på verksted og jeg krysser alt jeg har for at dem ikke finner alvorlige feil og at dette blir en billig affære, jeg må også sikkert ha nye dekk og som alle vet så er det dyrt og ha bil, men også helt nødvendig. 🤞

 

På tross av at dagen startet grytidlig så har jeg ikke hodet helt med meg og er trøtt og sliten, jeg prøver og motivere meg selv til og gjøre ting men kjenner at kroppen er tung og at dørstokkmila aldri har vært større! jeg skal tvinge meg selv til og rydde og vaske kjøkken og det eneste målet jeg har for dagen er å få henta bilen tilbake når den er ferdig, på slike dager nytter det ikke å sette større mål for seg selv.

 

Det er bare dagen for å senke nivået, ta det helt med ro og få gjort det man får gjort, de andre tingene får bare vente. Ønsker dere en fin tirsdag ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg