Jeg var utstøtt, følte meg som ett skittent kryp – Å være ærlig endret alt

I dag følte jeg meg som ett slips inni en tørketrommel, der jeg ble kasta ifra den ene tingen til den andre 😅 Ett hjulbeint ett! 😬 Arbeidsdagen har vært hektisk og jeg har kombinert både jobb og skole på samme dag, Multitasking har blitt en del av hverdagen.❤️

 

Ingenting er som på de dagene der man føler at man faktisk er nyttig, at mine erfaringer faktisk hjelper andre og gjør det enklere for noen. Ingenting gir meg mer kick enn når jeg oppdager at jeg har sådd ett frø hos noen! det viktigste for meg i livet og den største verdien jeg ser er å være ett medmenneske for alle jeg møter på min vei.❤️

 

Man kan enten bli bitter av opplevelsene man har hatt i livet ellers så kan det faktisk gjøre til at du ønsker å være bedre, jeg har opplevd så mange ting som kunne gjort meg inneslutta og gjort det slik at jeg ikke hadde  stolt på ett eneste menneske her i verden men jeg har snudd det helt rundt.❤️

 

 

 

Fortiden min, alle overgrepene skal ikke få definere det mennesket jeg er i dag, i dag er det faktisk jeg som velger hvem jeg ønsker å være.

 

Fortiden er bare gamle minner som har lært meg mye om livet, jeg velger å ta med meg bare de positive tingene og disse tingene jeg faktisk kan gjøre noe med.

 

For i dag henger jeg meg ikke oppi bagateller jeg ikke kan forandre. Jeg har blitt det mennesket jeg er i dag på grunn av alle disse tingene som har skjedd men jeg lar dem ikke definere meg.❤️

 

Jeg tror på mange måter at alt som har skjedd har gjort meg til ett menneske som velger å møte alle uten fordommer, uten en baktanke og at jeg velger å se det positive i alle. De menneskene som har gjort meg urett har ikke klart å ødelegge denne delen ved meg, hjertet mitt og omsorgen for andre mennesker, det har jeg klart å passet på og bevart på tross av alt.

 

Man kan gjerne være bitter og la denne spise en opp, men best av alt er det å klare å legge den bort og se fremover. Den holder deg nemlig igjen i fortiden.❤️

 

 

 

Det høres sikkert rart ut når jeg sier at jeg ikke egentlig er så glad i masse oppmerksomhet, med tanke på at jeg har en blogg der jeg deler flittig av hverdagen min, der jeg poster flere ganger for dagen men det er budskapet som har blitt så viktig for meg.❤️

 

Det er det som driver meg fremover, fokuset på hva hver og en av oss kan gjøre for og endre noe for noen andre, disse små tingene vi egentlig ikke tenker over en gang.

 

Når jeg startet denne reisa var det ingen som ønsket å være i nærheten av meg, jeg var utstøtt og følte meg som ett skittent kryp. Alt endret seg med åpenheten på denne bloggen. ❤️

 

Jeg kunne ønsket at jeg hadde noen som fortalte meg at det ville bli bra den gangen, da jeg trengte det som mest. Derfor fortsetter jeg og dele uten å være redd for og bli angrepet for det, fordi jeg vet at noen der ute finner trøst i ordene mine ❤️

 

Ha en deilig torsdagskveld ❤️ ta vare 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg tror, helt ærlig, at bloggen din er viktig. Og jeg tror – like sikkert – at du har fått en veldig solid basis å stå på.
      Takk for at du orker, og takk for den jobben du gjør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg