Jeg sprakk i natt!

Reklame | Ellos.no

i natt gikk jeg på en skikkelig smell og det var ganske så het stemning og massevis av drikking! Angeren kom over meg og jeg tenkte at jeg måtte skjule hva jeg hadde gjort, og skammen kastet seg over meg, jeg fikk en stor forsmak på hvordan det hadde vært om jeg faktisk sprakk, og jeg er glad dette bare var nok ett mareritt og ikke ekte. Disse drømmene gjør det slik at jeg blir redd for å sove om nettene, for dem er så ekte at jeg må tenke meg om flere ganger når jeg våkner! Og jeg får virkelig smakt på disse ekle følelsene en sprekk ville gitt meg. Det er ABSOLUTT ikke en vei jeg ønsker å prøve å gå, og jeg ønsker ikke en gang å nærme meg denne veien som er ganske så kort for slike som meg. Jeg kjenner triggere overalt og prøver å unngå dem så godt det lar seg gjøre, men nå har jeg klart snart 5mnd uten, og jeg savner det like lite som alltid. Jeg bare husker de negative tingene og er glad for det! 

Vi har hatt en kjempefin dag på tur i dag, og har slappet av siden vi kom hjem. Facebook gjør det virkelig vanskelig for meg å blogge, da jeg ikke får delt bloggen på mine sosiale medier, og når ikke lenger ut til dem jeg ønsker å nå 🙂 ikke får jeg noen svar på hva det er jeg gjør galt heller. Jeg har faktisk ikke orket å blogge i dag fordi jeg har blitt så irritert over å bli motarbeidet hele tiden på endten den ene eller den andre måten, at jeg rett og slett ikke har funnet motivasjonen til å sette meg ned med dette. All positivitet mottas med stor takk! 

I morgen starter nok en ny uke, og ting åpner mer og mer opp for oss, så det blir spennende å se nå fremover hva som skjer 🙂 jeg håper vi får starte gruppen våres snart, for jeg kjenner jeg savner den virkelig! Jeg savner også fremgangen i prosjektene våres, som nå har stått stilt så altfor lenge. Jeg er rastløs og lat på samme tid, og det er ingen god kombinasjon! Jeg satser på en god uke fremover, og håper på masse flere utfordringer! Nå er det nok stillstand på oss her i stua!

Håper dere har hatt en flott Søndag der ute! <3 

 

Ellos//Ellos//Ellos//Ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg