Jeg klarer faktisk ikke dette mer – Jeg føler meg brukt.-

God morgen alle sammen!❤️🌞

Sola skinner og jeg har fri i dag, jeg er helt sikker på at jeg får dagen til og gå uansett. 😁 Søndag bikket det litt for meg da den eneste fridagen min ble en dag der andre la oppgaver i armene på meg, oppgaver jeg ikke ser helt er mine. Etter dette har jeg tatt avstand ifra andres problemer og har egentlig funnet ut at jeg har nok med mine egne, det eneste som faktisk er mitt ansvar er meg selv og jeg innser at jeg har vært for snill.

Jeg har stresset meg opp og tatt over alt på meg selv når det kommer til pappas situasjon og har herved trukket meg bort og vekk ifra avgjørelser som gjelder han, jeg er datter, og jeg tenker at jeg skal holde meg til denne rollen fremover.❤️

 

Til nå har det vært slik at jeg ikke har fått gjort disse tingene som er viktige for meg fordi jeg skal hjelpe andre og helst med en gang, jeg kan stå og gjøre noe som er viktig for meg selv da telefonen ringer og jeg må rykke ut. Nå snakker jeg ikke om pappas situasjon men om andre mennesker som forventer at jeg skal stille opp. Jeg har ikke blitt rusfri for og være filledukka til andre, og prioriteringene mine vil bli endret fremover, jeg må faktisk tenke mer på meg selv.❤️

Nå som jeg er i fast jobb og har alle disse tingene i livet som tar tid har jeg rett og slett ikke plass til mer, det er rart og sitte og skrive det, det ville aldri skjedd før men jeg tror den siste tiden har vist meg at jeg ikke er bare snill, men dumsnill og lett kan bli brukt om jeg ikke er bevisst selv. Jeg skal herved starte og bli ett litt mer nei-menneske og være mer flink til og sette grenser for meg selv og min egentid, jeg tror alle har godt av å være klarere på egne grenser og ta vare på seg selv.

Denne tirsdagen skal bare brukes til ting som er viktige for MEG.❤️😁

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg