Jeg er trygg, enn så lenge

Det er onsdag og tid for etterverngruppe ❤️ Etter disse to dagene med indre kamp ser jeg frem til disse to timene ❤️ Det er en pause og jeg kjenner at pulsen senker seg i det samme jeg kommer inni lokalet her, man trenger slike pauser i hverdagen ❤️

Jeg tror marerittet er over for denne gang og at jeg kan gå tilbake til og leve fritt igjen men jeg har ikke satt pris på denne overraskelsen som kom altfor brått og altfor tidlig. Jeg trodde jeg hadde mer tid til og bygge meg selv opp.

Ting skjer hele tiden og nye utfordringer kastes på meg som småbomber, jeg må lære meg selv teknikker til og takle disse situasjonene. ❤️

Nå ser vi frem til to timer med pause ifra alt ❤️

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg