Jeg er SÅ klar for jula 2022! Er du?

Hadde noen fortalt meg for noen år siden at jeg ville sitte her på en onsdagskveld og blogge om juletingene jeg har kjøpt i oktober så hadde jeg nok aldri trodd på det 😂

Det har aldri vært en hemmelighet at jeg og jula alltid har hatt ett betent forhold men etter at jeg endret livet valgte jeg også å omfavne disse tradisjonene som hører med og gjøre noen endringer i mine egne holdninger.❤️

 

 


Jula har alltid vært fylt med fyll, bråk og konflikter, helt ifra start lærte jeg at jula for oss ikke var en hyggelig setting og tidlig startet jeg å grue meg til jul. Jula var bare kos når jeg hadde barna mine hos meg, når jeg skapte mine egne tradisjoner for dem så når dem ble tatt ifra meg så mistet jeg den eneste grunnen til å feire denne høytiden som bringer så mange vonde minner.💔

 

Det har alltid føltes som om alt bare kommer opp til overflaten idet jula setter inn, alle negative ting skjer liksom rett før eller midt i, det har aldri slått feil men nå har jeg feira 3 juler på rad som har blitt bra, jeg har skapt meg erfaringer om at jula faktisk kan være hyggelig og det tenker jeg å fokusere på i tiden fremover. 

 

Jeg har bestemt meg for å endre dette, for jula handler om familie, om å være sammen og gjøre alle disse koselige tingene man ellers ikke rekker, dette skal bli den beste jula noensinne! det skal jeg personlig sørge for. ❤️

 

I kveld har jeg gjort 3 innkjøp til jula 2022! i fjor invisterte vi for første gang i juleting siden vi ikke hadde noe ifra før og planen er at etter turen til Gol så skal vi starte og pynte til jul!🎅🏻

 

Jeg tenker at desember bare raser forbi, jeg ønsker å nyte ett pynta hjem lenge så jeg tenker å starte allerede i begynnelsen av november!😁 en helomvending kan man si! jeg som alltid har hata jula kan nesten ikke vente med å starte på forberedelsene!😂 beklager til alle dere som syns det er altfor tidlig, jeg har vært i deres sko i så mange år at nå tenker jeg og bare ta igjen for det tapte med renter.😂

Bare å gå i butikkene nå får julestemninga til å våkne i kroppen, jeg håper bare at den varer helt frem til jul ❤️🤞

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg