Jeg er SÅ forelska!

Her i heimen har det skjedd ett lite mirakel i dag!🤭❤️

 

Min kjære gode snille Sebastian har vært i en slags eksamenskoma der han bare har sovet eller lest når han har vært hjemme 😂 jeg har selvsagt vært som ett lemen den siste tiden og vært på grensen til to much!😤 ja det har gått en kule varmt når ingenting har blitt gjort her hjemme men jeg forstår jo hvorfor.🤭

 

I dag har han hjulpet meg å flytte tv-en og ommøblert hele stua! 😳😁 på bare en time har hele stua forvandlet seg til ett ekte julehjem og jeg er SÅ lettet over at alt har blitt gjort (jeg har i lang tid gått og planlagt dette i mitt eget hode). Jeg er SÅ fornøgd!😅❤️

 

Vi har også fått planlagt julereisen våres som vi tar hvert år, i år har det vært ekstremt vanskelig å få det til men vi har endelig landet på en helg der vi klarer å presse inn ett besøk til familien våres i Bergen. ❤️

 

Nå venter bursdagsselskap og familie-tid, jeg bare VISSTE at dette ville bli en finfin søndag 😁 jeg kjente det allerede på meg på vei utav senga! Du vet den følelsen i kroppen når du VET at dagen blir bra? 😁

 

Åååå! SÅ gla jeg er i mannen min på dager der vi jobber som det teamet jeg innerst inne vet vi er! Ukene med mas og irritasjon er glemt med ett knips! 😂❤️

 

Avslutter med ett bildedrøss! 

 

 

 

Jeg GLEDER meg til i kveld! da vil hele stua lyse opp! 😍🎅🏻

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg