Jeg er så forbannet stolt!

Jeg er fullstendig matt her jeg sitter og utrolig takknemlig for disse mulighetene jeg får, jeg har snappet i hele dag på mab.est2015 kontoen og har motatt  massiv støtte og kommentarer som har hevet standaren på denne vanlige lørdagen tusen hakk oppover! tusen tusen tusen takk folkens! jeg føler meg så beæret når jeg deler åpent og ærlig om såre og vonde ting og bli motatt på denne måten! det er ikke farlig og åpne seg til ett slikt publikum. 

Jeg føler at jeg hele denne dagen har vært inni en prosess jeg aldri før har vært i og har lært meg selv å kjenne bedre, ved å åpne sårene mine åpent så bearbeider jeg tingene som vil holde meg tilbake om jeg ikke gjør det, det gjør at jeg får en større forståelse for hvor jeg kommer ifra og får meg til å innse hvor jævlig sterk jeg faktisk er! 

Fy fader så mye jeg har opplevd og så mange situasjoner som kunne knust meg for alltid, men jeg har alltid hatt en stemme inni meg som sier at jeg alltid bare skal gønne på! en stemme som nekter meg å gi opp og gjør meg forbannet hver gang jeg er iferd med å gi tapt, jeg nekter virkelig å gi meg, jeg vet jeg har sagt det mange ganger før! Men jeg nekter å gi meg! jeg skal endre samfunnet rundt oss og jeg skal endre verden, litt med min historie! 

Det er så ufattelig mange grove og ødeleggende ting som har skjedd og den eneste skaden jeg har fått av alt dette er komplex pstd som dem kaller det på fint, jeg skulle lagt i graven folkens! en liten diagnose blir pytt og ingenting idet jeg innser hvor mange ganger jeg har vært nedi kjelleren og hatt ett oppriktig ønske om å dø, jeg føler meg som en av de sterkeste når jeg nærmer meg disse traumene i fortiden, faen så stolt jeg er akkurat nå! 

I dag har jeg endret verden litt ved å snappe meg selv der jeg forteller åpent om fortiden min med mobbing, vold og terror, jeg har aldri før blogget om dette og har lukket meg med en gang jeg har nærmet meg før, men i dag har jeg klart det! vekstkurven min går i taket og jeg føler meg mektig! mektig med den stemmen jeg har og alle menneskene som forteller at jeg gir dem noe, ett slags håp! det teller mye mer en lesertall på en blogg eller penger, det gir meg motivasjon til å fortsette og gønne på og ALDRI gi opp. 

Jeg er så forbannet stolt over det jeg kan gjøre bare ved å bruke stemmen min!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg