Jeg er dobbeltmoralsk

I dag startet dagen som den har gjort de siste dagene, jeg liggende på sofaen udusjet og ustelt uten noen iver etter å ta fatt på denne onsdagen, jeg er rett og slett fullstendig tom inni meg og har ikke lyst til noe som helst. 

Dagen endret seg drastisk da jeg plutselig måtte steppe inn på snapchat som snapper for dagen, plutselig måtte jeg dusje og stelle meg og etterhvert vokste behovet for å komme meg ut, jeg har vært på butikken og på terapitur sammen med pappa, jeg har ryddet stuen her og vært hos legen og tatt blodprøver, jeg har hatt en meltdown med min kjære der jeg fortalte han hvordan de siste dagene har vært for meg og mannen min ble paff over hva som kom ut. Jeg er flink til å snakke høyt om åpenhet og ærlighet men når det kommer til min egen psykiske helse går jeg ofte og bærer på den aleine, alle disse motstridende følelsene og trykket jeg legger på meg selv, helt til det smeller som i dag. Alt kom ut og ble sagt høyt, alt ble virkelig og lettere og håndtere. 

Jeg er så ufattelig flink til å si til andre at dem må finne noen og prate med om disse vonde tingene, men jeg tar meg selv i å gå i flere dager med vonde tanker og byrder som knekker meg ned før jeg våger og åpne munnen og slippe noen inn, selv min kjære som jeg er så trygg på og som jeg vet alltid støtter meg behandler jeg som en fremmed når jeg først har det vondt, det er skummelt og slippe noen inn for når man sier at man er svak kan andre endre inntrykket en har av en, man åpner på en måte for å vise svakhetene sine og jeg ønsker alltid og være sterk.. 

Det føles så mye lettere nå når han vet hvordan de siste dagene har vært for meg, det føles som om den mørke skyen som har vært over meg er borte og at jeg kan være meg selv igjen, jeg er ikke alltid sterk og behøver heller ikke å være det, for vi alle trenger noen og når en byrde deles halveres den.

Jeg er så glad for at jeg fikk lov og være snapperen i dag! det har endret hele dagen og dratt meg utav det mørke stedet jeg har vært i, det føles lettere nå når jeg har fortalt hvor vondt jeg har hatt det i det siste og hvor mye ting stresser meg opp. 

Mitt beste råd er å finne noen og snakke med, selvom jeg ikke går etter mitt eget eksempel og lar det gå altfor lang tid før jeg åpner meg, ikke gå og bær på ting aleine! 

Legg til mab.est2015 folkens på snapchat! der er jeg  dagens snapper! 

 

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

2 kommentarer
    1. Du må skrive kortere setninger. Setningene dine er så utrolig lange med mange kommar, er veldig slitsomt å lese.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg