Jeg en ny radiostjerne?

Da er jeg ferdig med podcasten og sjekker av også dette av denne listen over ting jeg aldri før har gjort, og det ble en merkelig opplevelse! Idet jeg hører min egen stemme så faller jeg helt ut og jeg tror dette er noe jeg aldri helt vil bli vant med. Jeg hater å høre min egen stemme, og når man gjør slike ting hører man stemmen sin når man prater, og hjernen klarer ikke helt å koble, og man stopper nesten opp og snakke i ren refleks fordi det er det man er vant med når andre prater til deg. Jeg blir nok ingen stor radiostemme men håper på at budskapet mitt skinte igjennom uproffesjonaliteten min! En ny opplevelse og ett veldig spennende prosjekt!

Dette føyer seg inni en av disse tingene jeg ønsker å gjøre nå før jul, og er en del av denne pakka der jeg tar jula tilbake og gjør den fin, for meg og alle andre rundt meg. Min drøm er å gi andre disse tingene jeg forbinder julen med, og gleden var stor da jeg oppdaget at frelsersarmeen skal holde åpent her på juleaften alikevel. Jeg kjenner jeg brenner i sjelen for denne høytiden som har vært dyster og mørk for også meg selv, og jeg ønsker og yte til ekstra i denne perioden. Dette blir spennende og veldig veldig givende! 

Når jeg er med på slike ting blir perspektivet litt større, det er litt utenom min normal og den vanlige hverdagen min, jeg når ut til flere ører og det finnes en makt i ordene mine, jeg håper at jeg fremstår som jeg ønsker det, og at rusproblematikken min blekner litt i budskapet, for det er det som er viktig i bunn og grunn. En dag ønsker jeg kansje ikke å bli forbundet med labelen jeg nå har på meg og bærer rundt med stolthet, en dag ønsker jeg kansje ikke å bli forbundet med rus og angst, nå har jeg skutt meg litt selv i foten ved å være så åpen og ærlig, og ønsker også å jobbe med dette videre, for akkurat nå er det greit for meg å være åpen og ærlig, og det hjelper meg videre i denne prosessen. Jeg håper at jeg blir husket for den jeg er i dag, og ikke for fortiden min som alltid vil være der som en byrde. En dag vil jeg være frisk nok til å si at jeg har lagt alt bak meg, men akkurat nå behøver jeg og bli hørt for det viktige jeg har på hjertet mitt. 

Mennesker som henne gjør tilværelsen enkel og leve, og man skal lete lenge etter å finne ett fyrverkeri av ideer og lys! Jeg er glad jeg møtte henne på forunderlige vis og at vi skal samarbeide sammen videre for å spre budskapet. Samfunnet behøver slike som henne, det er slike som henne som gir meg troen på menneskeheten og medmenneskeligheten! Heia Sølvi!

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg