Jeg eier ikke frykt lenger

Det er klart at ting kan gjøre meg usikker eller nærvøs men jeg har mistet den innebygde angsten som har kuet meg i alle disse årene, ja jeg fikk angst allerede som 5åring.

Jeg frykter på en måte ingenting lenger, jeg har fått så mye erfaring med at ting faktisk løser seg og har sluttet nesten helt med og bekymre meg for fremtiden. Det føles så lettere på denne måten ❤️

Kannesteinen gir meg alltid fred i sjelen <3

Å ha hatt angst over så mange år og plutselig nå slippe denne klumpen i magen og angstanfallene har gitt meg roen til og finne meg selv på ny, den har gitt meg freden jeg behøvde til og finne min plass i verden og få troen på meg selv tilbake igjen. For første gang i mitt liv er jeg faktisk glad i meg selv.❤️

I dag har jeg fått så mange støttende ord og så mange heiarop at jeg er helt satt ut her jeg sitter, jeg fatter ikke hvordan det er mulig og være så heldig som jeg! Åpenheten er noe jeg aldri kommer til og angre på og det rammer meg dypt når selv pårørende kontakter meg og sier at jeg gir dem noe med dette, det gir alt mening! ❤️

Jeg er ikke lenger redd for og være meg selv, vise innsiden av livet og fortelle dere om hvordan det har vært og er og være meg, angsten har gitt slipp på meg og åpenheten har forandret meg fullstendig som menneske. Jeg takker hver eneste dag for at jeg får lov og gjøre dette, får lov og leve rusfritt og oppleve hvordan livet egentlig skulle være hele veien. 

Tusen takk for at dere vil dele denne reisen sammen med meg 🌹❤️🌹

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Godt å høre, at du har fått bedre dager. Alle heiarop og gode ord er du verdt. Du er helt toppers 👌💞👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg