Jeg angrer ingenting

På veien hjem ifra gruppe i kveld lot jeg tankene vandre fritt om den siste perioden i min rusfrihet og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke angrer noe som helst når det kommer til livet jeg legger bak meg

Jeg har levd ett vanvittig kult liv og ett rikt liv! jeg har gjort akkurat det jeg ønsket og gjøre akkurat i det øyeblikket jeg har gjort det og isteden for og analysert meg selv har jeg faktisk ventet til dagen etter med å få angsten som ofte hindrer oss mennesker i å faktisk gjøre noe. Jeg har tapt og vunnet så mange ganger at jeg evner og se forskjellen på ekte og falskt og har opplevd så mange svik at jeg ser igjennom setninger og pene smil og faktisk ser hensiktene bak setningene.

Jeg har fått oppleve og miste alt jeg har hatt flere ganger så dermed vet jeg hvor heldig jeg er hver gang jeg får våkne edru i min egen seng og starte på dagen og jeg har hatt så lite penger at materialistiske ting ikke betyr noe og har fått jobbet hardt for alt jeg eier, jeg tror faktisk at det har gitt meg noen egenskaper som gjør meg til ett bedre medmenneske.

Alle tingene som har skjedd i livet som ville fått hvem som helst til og føle på bitterhet har gitt meg verktøy man aldri får kjøpt for penger eller lest seg opp på skolen for og lære, det er dyrekjøpte erfaringer som bare gjør meg rikere.

Antallet venner som har dødd plutselig er altfor høyt i forhold til alderen min, men det har lært meg hvor skjørt dette livet er og at nuet er det som gjelder, jeg lever hver eneste dag for og også leve for dem som ikke er her lenger. 

Når jeg tenker igjennom livet nå så er det ingenting der bak jeg angrer, jeg har gjort det jeg kunne med de forutsetninger og bakgrunn jeg hadde. Jeg angrer ingenting fordi alt har gitt meg noe og jeg akter ikke og bære noen skam over livet jeg har levd, fordi jeg har levd det 100%!

Når jeg igjennom livet har satt meg mål så har jeg alltid klart og nå dem, også med denne bloggen og denne åpenheten, jeg er ikke lenger redd for noe som helst her i verden så lenge jeg er edru og står for den jeg er, klarer jeg alt. Jeg kommer til og fortsette og dele på de jævlige dagene, men mest på de gode.

Mine refleksjoner iløpet av bilturen hjem og som alltid tar jeg dere med meg inni tankene som svirrer rundt. Jeg håper dere får glede av denne bloggen, for støtten dere gir meg er helt vanvittig viktig for meg! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg